علم ثروتمند شدن

کتاب علم ثروتمند شدن
کتاب علم ثروتمند شدن (The Science of Getting Rich) نوشته والاس وتلز یا موفقیت مالی از طریق تفکر خلاق یکی از کتاب هایی است که افراد کار آفرین و ثروتمند برای دستیابی به ثروت حداقل یک بار این کتاب را خوانده اند. کتاب های موفقیت برای مطالعه بسیار زیاد هستند اما این کتاب ، کتابیست که ارزش چندین بار مطالعه را دارد.

این کتاب پس از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از قدیمی‌ترین کتاب در زمینه رشد فردی می باشد که به‌صورت واضح می توان اصول قانون جذب را در این کتاب یافت. پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن این کتاب حتما مقاله تجسم خلاق چیست را مطالعه بفرمائید .

دانلود کتاب علم ثروتمند شدن اثر والاس وتلز
چرا باید این کتاب را خواند؟
افراد دوست دارند قبل اینکه یک کتاب را بخوانند بدانند چرا باید این کتاب را مطالعه کنند؟ کتاب علم ثروتمند شدن چه چیزی برای گفتن دارد؟ با پاسخ دادن به این سؤال بدون شک انگیزه مطالعه کتاب، افزایش خواهد یافت. افرادی که با قانون جذب آشنایی دارند و یا با دانلود فیلم راز با این قوانین آشنایی پیدا کرده اند راندا برن را می شناسند.

راندا برن کسی بود که به گفته خود، با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کرد تا اینکه یک شب، کتابی در دست دختر خود دید. عنوان کتاب علم ثروتمند شدن بود و او کتاب را از دخترش قرض گرفت و نگاهی به کتاب انداخت . راندا برن مدعی شد که زندگی وی، تحت تأثیر همین کتاب قرار گرفت و زندگی وی با مطالعه کتاب علم ثروتمند شدن کاملا تغییر کرد. بعدها وی کتاب راز را نوشت چون می دانست که برای دستیابی به هر چیز نیازمند پی بردن به این راز است.

آیا ثروتمند شدن یک علم است؟
این سؤال نیز یکی از سؤالاتی است که بیشتر افراد از خود می پرسند. آیا ثروتمند شدن یک علم است که باید آن علم را آموخت؟ اگر یک علم است پس چرا افراد ثروتمند بدون آموختن این علم، به ثروت هنگفتی رسیده اند و توانسته اند به مرور ثروتمندو ثروتمندتر شوند؟ در جواب باید گفت که افرادی که از وجود قانون جذب بی خبر هستند اما خودآگاه یا ناخودآگاه از این قوانین استفاده و تبعیت می کنند. کتاب The Science of Getting Rich به چگونگی استفاده از این علم می پردازد که راندا برن از این علم به نام راز یاد می کند.

از قدیم گفته اند که (خوش باش که هر که راز داند, داند که خوشی خوشی کشاند). بدون تبعیت از قانون جذب یا اینکه اصلاً از وجود قانون جذب خبر نداشته اند، اما می دانستند که احساس خوب برابر است با اتفاقات خوب و این یک اصل و قانون نوشته شده است. پس افراد ثروتمند برای کسب ثروت خودآگاه یا ناخودآگاه از این قوانین استفاده می کنند. در کتاب علم ثروتمند شدن به ریز و درشت این قوانین اشاره کرده و با مطالعه این کتاب می دانید که با آگاهی از این علم می توانید به خواسته خود برسید.

کتاب علم ثروتمند شدن از دید راندا برن نویسنده کتاب راز
کمتر از دو سال پیش هنگامی که در زندگی خانوادگی، تجاری و روابط خود از هر سو با چالش هایی مواجه بودم با کتاب علم ثروتمند شدن آشنا شدم و یا بهتر بگویم این کتاب سر راه من قرار گرفت. صادقانه بگویم از همان اولین شبی که نسخه‌ی کهنه ای از این کتاب به دستم رسید (به لطف یکی از دخترانم) زندگی ام دگرگون شد. شما هم به محض مطالعه ی این کتاب دلیل آن را خواهید فهمید. و «چرا» آن پرسشی بود که من از خود داشتم.

راندا برن نویسنده کتاب راز و مستند راز
چرا انسان هایی هستند که به نظر می رسد ثروت نامحدودی را به زندگی خود جذب می کنند در حالی‌که افراد دیگری که از لحاظ قابلیت، استعداد و یا لیاقت هم‌سنگ آن ها می باشند از فقر و فقدان رنج می برند؟ مطالعه ی کتاب علم ثروتمند شدن کم حجم و شگفت‌انگیز این حقیقت را به شما نشان خواهد داد که مسأله جذب ثروت هیچ ارتباطی با میزان تحصیلات، وضعیت اجتماعی، استعداد، محیط پیرامون، توانایی عقلانی، توانایی جسمی و یا وضعیت جغرافیایی ندارد.

والاس واتلز به زبانی صریح و شیوا شرح می دهد که چگونه فرد می تواند بدون توجه به سابقه ی شخصی و یا شرایط محیطی ثروت را به زندگی خود جذب کند. نخستین جمله از فصل اول کتاب علم ثروتمند شدن کم حجم و جاودان حق مطلب را به خوبی ادا کرده است. در مدح فقر هر چقدر هم که مدیحه سرایی شود این حقیقت همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند که داشتن یک زندگی کامل و توأم با موفقیت بدون کسب ثروت امکان‌پذیر نمی باشد).

این کتاب و درک کامل دانش ساده ی آن زندگی ام را دگرگون کرد.

نگاهی کلی به کتاب The Science of Getting Rich
کتاب علم ثروتمند شدن اثری فلسفی و یا مقاله ای نظری نیست بلکه کتابی کاربردی و عملی می باشد. زنان و مردانی که تحت فشار مالی قرار دارند و آن هایی که می خواهند پیش از آگاهی از اصول فلسفی حاکم بر ثروت اندوزی ثروتمند شوند مخاطبان این کتاب هستند. این کتاب برای آن هایی که تاکنون زمان، امکانات و فرصت مطالعه‌ی عمیق علوم ماوراءالطبیعه را نداشته اند و با این وجود مشتاق اندازدستاوردهای این علم به عنوان نقطه ی آغاز حرکت بهره بگیرند بدون اینکه بخواهند از تمامی فرایندهای دستیابی به آن نتایج آگاهی داشته باشند، کتاب بسیار مناسبی است.

کتاب علم ثروتمند شدن
انتظار می رود که خواننده ی کتاب بی‌نظیر علم ثروتمند شدن به تمامی مطالب آن با همان ایمانی که اصول مربوط به قانون الکتریسیته‌ی ادیسون و مارکونی را می پذیرد، ایمان داشته باشد و با ایمان به این مطالب بی درنگ و بدون ذره‌ای هراس و تردید درستی آن ها را ثابت کند. هر مرد و یا زنی که اینکار را انجام دهد به‌طور قطع ثروتمند خواهد شد زیرا علم بکار رفته در این کتاب علمی دقیق است و عدم موفقیت در آن محال است.

کسانی که مایل‌اند جهت قوت بخشیدن به ایمان خود از نظریه های فلسفه و منطق استفاده کنند می توانند به آثار فلسفی فلسفه های اشراق، سقراط، دکارت، اسپینوزا، لاینیتس، شوپن هاور، هگل و امرسون مراجعه کنند. در اینجا به نظریه ی یگانگی در کائنات اشاره می کنم. آمده است که همه ی جهان از یک شیء شکل گرفته است و آن شیء در واقع از همه ی جهان به‌وجود آمده است. در این نظریه جوهرهای وجود دارد که به شکل ها و قالب های مختلف مادی خود را نشان می دهد. این عقیده از هند منشاء گرفته است و ظرف ۲۰۰ سال گذشته به فلسفه های غربی پا نهاده است. جهت دستیابی به عمق فلسفه ی حاکم بر کتاب علم ثروتمند شدن آثار هگل و امرسون را مطالعه کنید.

سر فصل های کتاب را با هم بخوانیم
اصولاً با نگاهی کلی به سرفصل های هر کدام، تا حدودی با محتوای کتاب آشنایی پیدا خواهیم کرد. اگر کتاب علم ثروتمند شدن را بگشاییم با سرفصل هایی روبه رو خواهیم شد که یقیناً ما را به مطالعه کل کتاب تشویق می کند. این کتاب در ۱۳ فصل آماده شده که با هم نگاهی به سرفصل‌های کتاب خواهیم انداخت

https://www.janblaghy.ir/%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%ab%d8%b1%d9%88%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af%db%8c/