رسیدن به آرزوها

 برای رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور (در کمترین زمان ممکن) باید این 3 مرحله را که در ادامه به شما معرفی میکنیم پشت سر بگذارید تا به خواسته و اهداتان برسید. اگر همان طور که گفتیم عمل کنید مطمئن باشید خیلی ساده به تمام آرزوهایتان میرسید.


رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور در 3 مرحله
رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور [100%تضمینی]
اگر قصد دارید در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته و اهدافی که دارید برسید باید این 3 مرحله را پشت سر بگذارید تا به هر خواسته و هدفی که دارید برسید. در ادامه راجب مراحل زیر به طور کامل توضیح داده ام.

3 مرحله اصلی رسیدن به آرزوها:
درخواست کنید
باور کنید
دریافت کنید
1/ درخواست کردن خواسته :
درخواست کردن خواسته
اولین و مهم ترین‌ مرحله رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور مرحله‌ی درخواست میباشد، در این مرحله شما باید از کائنات هدف و خواسته‌ای که دارید را درخواست کنید و بخواهید یعنی شما باید از کائنات درخواست کنید تا کائنات و جهان هستی جواب درخواستتان را بدهند .

درخواست از کائنات کار سخت و پیچیده ای نیست شما نحوه‌ی درخواست از کائنات و جهان هستی را باید بدانید تا به آن هدف و آرزویی که دارید برسید. مطمئن باشید اگر درست درخواستتان را به کائنات بفرسید به هر آنچه که میخواهید می‌رسید. 5 مرحله‌ی زیر را باید برای درخواست از کائنات رعایت کنید و انجام دهید تا کائنات خدا شما را به آن چیزی که میخواهید برسانند .


1_ مرحله‌ی اول نوشتن خواسته و اهدافتان میباشند. شما باید لیستی کامل و جامع در مورد خواسته ها و اهدافتان تهیه کنید . هرچه میدانید راجب خواسته‌ی خود بنویسید، هر چه دقیق‌تر بنویسید مطمئن باشید زودتر به آن چیزی که میخواهید میرسید پس همین حالا یک دفتر یا سررسید به صورت جدا برای خواسته ها و اهدافی که دارید تهیه کنید و مشخصات خواسته هایتان را کامل بنویسید.

به عنوان مثال اگر میخواهید صاحب خانه‌ای شوید مشخصات آن خانه را به صورت واضح و دقیق بنویسید، دوست دارید خانه‌ی مورد علاقه ی شما در کدام شهر باشد، رسیدن به آرزوها خانه‌ای که دوست دارید چند طبقه باشد، چندتا اتاق داشته باشد، حمام و دستشویی خانه ی شما چگونه باشد و… هر چیزی که دوست دارید خانه ی شما داشته باشد را واضح بنویسید . هر چه واضح تر اهدافتان را بنویسید کائنات دقیق‌تر جوابتان را میدهند .

پیشنهاد میکنم این تمرین را هرروز انجام دهید : تمرین قدرتمند جذب فوری ثروت در ۱ هفته
2_ مرحله ی دوم جهت رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور این است که شور و شوق خواسته‌هایتان را داشته باشید . احساستان را به خواسته‌ی خود خوب کنید. هر چه احساستان بهتر باشد مطمئن باشید زودتر به خواسته‌ای که دارید میرسید . شما باید کنترل احساستان را در دست بگیرید و همیشه احساستان را خوب نگه دارید، وقتی احساستان را در مورد خوب کنید نتایج نزدیک شدن به خواسته‌یتان را درون زندگی میبینید .

اگر میخواهید در طول روز احساستان بهتر شود باید تمرین کنید . نحوه ی انجام درست تمارین به خودتان بستگی دارد , هرچقدر تمارین را بهتر انجام دهید زودتر نتیجه ای که میخواهید را میگیرید . در قسمت اعضای ویژه در پایان این صفحه میتوانید ثبت نام کنید و به تمارین قانون جذب دسترسی داشته باشید . ( این تمارینی که من در قسمت اعضای ویژه برایتان قرار داده ایم , موثرترین و قویترین تمارین قانون جذب است که خودم برای رسیدن به اهدافم انجام میدهم )

پیشنهاد ویژه:آموزش کاملا عملی جذب نیمه گمشده (100%تضمینی)
3_ مرحله سوم پاکسازی افکار منفی میباشد، تمام افکار منفی که مانع رسیدن به اهداف و خواسته‌های شما میشود را به طور کامل از ذهنتان پاک کنید. مطمئن باشید هیچ چیز مانع رسیدن به اهداف شما نمیشود، خداوند این جهان را طوری آفریده است که حق تمام انسان ها رسیدن به بهترین چیزها میباشد که این چیزها میتواند بزرگترین و کوچکترین خواسته‌های شما باشد .

شما اگر ذهنتان را از افکار منفی پاک کنید زندگی به بهترین شکل ممکن برای شما رقم میخورد. تنها چیزی که مانع رسیدن شما به خواسته و هدفتان میشود ذهنتان است، شما به صورت کامل قدرت کنترل ذهنتان را دارید با تمارینی که ما در قسمت اعضای ویژه برایتان قرار دادیم میتوانید به طور کامل قدر ذهنتان را در دست بگیرید.

4_ مرحله چهارم درست فکر کردن است، سعی کنید همیشه به جای واقع‌بین بودن خوش بین باشید، طرز فکرتان را درست کنید. تنها راه درست کردن فکرتان تمرین و تمرین میباشد تا ذهنتان به مرور زمان درست فکر کند، با تمرین زیاد در مرحله‌ای قرار میگیرید که ذهنتان به طور خودکار درست فکر میکند. اگر طریقه‌ی درست تمرین کردن را بدانید و تمارینی که برایتان قرار داده ایم را درست تمرین کنید مطمئن باشید در همان روزهای اول نتایج را میبینید منظور از نتایج اتفاقاتی است زندگیتان را متحول میکند.

به عنوان مثال ممکن است پولی را از کسی رسیدن به آرزوها بخواهید و به شما نمیدهد و با انجام این تمارین به طور باورنکردنی خود شخص پولتان را بدهد، رابطه‌تان خراب باشد و با انجام صحیح تمارین یک رابطه عالی و زیبا درست کنید، یا دنبال کاری هستید سریع با شما تماس بگیرند و به شما پیشنهاد کار دهند و… (این‌ها فقط یکسری نتایج بسیار کوچک هستند، اگر تمارین بخش اعضاویژه را درست و اصولی انجام دهید نتایج بسیار بزرگی را ر زندگیتان خواهید دید) درست فکر کردن یکی از اصول مهم برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها میباشد پس سعی کنید افکارتان را تغییر دهید .

من میخواهم در بخش اعضا ویژه شرکت کنم
5_ پنجمین مرحله برای رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور ترس از نرسیدن به خواسته میباشد، هرچقدر بیشتر بترسید که به خواسته‌ی خود نمیرسید زمان رسیدن به آرزو و رویاهایتان به تاخیر می‌افتد. ترس باعث نرسیدن به اهداف و خواسته های شما میشود، به هیچ عنوان از نرسیدن به اهداف و خواسته های خود ترسی نداشته باشید. مطمئن باشید که اگر اطمینان کامل و 100 درصد در جهت رسیدن به آرزوهایتان داشته باشید بدون هیچ شکی به آن‌ها خواهید رسید. ترس نرسیدن به هدف خود را کنار بگذارید و مطمئن باشید که با آن چیزی که میخواهید میرسید.