آموزش قانون جذب برای جذب عشق

اعتقاد بر این است که ، صرف نظر از سن ، ملیت یا اعتقاد مذهبی ، همه ما مستعد قوانینی هستیم که حاکم بر جهان است ، از جمله قانون جذب.

این قانون جذب است که از قدرت ذهن استفاده می کند تا آنچه را که در افکار ما است ، ترجمه کند و آنها را به واقعیت تبدیل کند. در اصطلاحات اساسی ، در نهایت همه افکار به چیزهایی (اشیاء) تبدیل می شوند . اگر بر ناراحتی و غم و افکار منفی متمرکز شوید ، اتفاقات منفی را تجربه خواهید کرد. اگر بر افکار مثبت متمرکز شوید و اهدافی را برای رسیدن به هدف خود داشته باشید ، با اقدامات گسترده راهی برای دستیابی به آنها خواهید یافت.

به همین دلیل است که جهان چنین مکانی بی نهایت زیبا است. قانون جذب اینگونه تصریح می کند که هر کاری را که می توانید در طرحی انجام دهید برای رسیدن به جایی که می خواهید در نظر بگیرید قابل دستیابی است.

قانون جذب عشق یکی از بزرگترین رمز و رازهای زندگی است. افراد معدودی کاملاً آگاه هستند که قانون جذب چه تاثیری در زندگی روزمره آنها دارد. چه ما این کار را آگاهانه و چه ناآگاهانه انجام دهیم ، در هر ثانیه از وجود ما ، ما به عنوان آهن ربای انسان عمل می کنیم و افکار و احساسات خود را بیرون می کشیم و بیشتر آنچه را که بیان کرده ایم ، دوباره به خود جذب می کنیم.

متأسفانه ، بسیاری از ما هنوز هم نسبت به پتانسیل هایی که در اعماق ما قفل شده اند نابینا هستیم. در نتیجه ، آسان است که افکار و احساسات خود را کنترل نکنید. این افکار اشتباه را ارتعاش می کنید و احساسات و اتفاقات ناخواسته بیشتری را وارد زندگی شما می کند.

تاریخچه قانون جذب
قبل از شروع سفرهای باورنکردنی به سمت روشنگری واقعی در قانون جذب ، مهم است که بدانید که می توانید آن را در زندگی خود اعمال کنید و در صورت استفاده از ابزارهای صحیح می تواند مؤثر باشد.

صدها سال پیش تصور می شد كه قانون جذب را بودا تعلیم می داد. اعتقاد او بر این بود که “آنچه شما شده اید همان چیزی است که شما فکر کرده اید”. این اعتقادی است که در قانون جذب کاملاً ذاتی است.

با گسترش این مفهوم به فرهنگ غربی اصطلاح “کارما” نیز آمده است ، اعتقادی است که در بسیاری از جوامع رواج دارد.

در طول قرن ها ، این درک مشترک بین بسیاری از مردم بوده است که آنچه شما به جهانیان می دهید (چه عصبانی باشد ، چه خوشبختی ، نفرت یا عشق باشد ) درنهایت چیزی است که می تواند در پایان به زندگی خود بازگردد.

این مفهوم ساده و به راحتی قابل پیگیری است که برای تعداد زیادی از سال ها در بین بسیاری محبوب شده است.

این نشان می دهد که ایده قدرت جذابیت چیز جدیدی نیست. در حال حاضر برای بسیاری از ما از جهات مختلف قابل تشخیص است.

اصول اصلی قانون جذب را می توان در آموزه های بسیاری از تمدن ها و گروه های مذهبی نیز کشف کرد.

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟
همانطور که قبلاً بحث شد ، قانون جذب و ارزشهای آن در طول تاریخ دیده شده است. و بسیاری از زنان و مردان بزرگی که نشان خود را در این جهان به جا گذاشته اند ، قانون جذب را یکی از بزرگترین قدرتهای روی زمین نشان داده اند.

با بسیاری از شاعران ، هنرمندان ، دانشمندان و اندیشمندان بسیار خوبی چون شکسپیر ، بلیک ، امرسون ، نیوتن و بتهوون ، همه این پیام را از طریق بسیاری از آثار خود انتقال می دهند.

طرفداران مدرن بسیاری از قانون جذب استفاده می کرده اند این موارد شامل اپرا وینفری ، جیم کری و دنزل واشنگتن است. علاوه بر این ، با بیش از ۵.۸ میلیون هوادار فیس بوک ، داستان های موفقیت آمیز زیادی پیرامون قانون جذب وجود دارد.

چالش برانگیزترین بخش تأیید و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب دارد ارائه می دهد این است که بدانید که هر یک از تصمیمات شما در زندگی ، چه خوب و چه بد ، به تنهایی توسط شما شکل گرفته است.

با این حال ، هنگامی که واقعاً فهمیدید که کلید اصلی قانون جذب چیست ، می توانید با امید و شجاعت در دانش بیش از حد تجدید کنید که آزاد هستید که مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس آزاد کنید ، نگرانی یا منفی که مدت طولانی شما را عقب نگه داشته است.

علم پشت قانون جذب: واقعیت است یا داستان
کار فیزیکدانان کوانتومی در سالهای اخیر به درخشش بیشتر در مورد تأثیر باورنکردنی که قدرت ذهن در زندگی ما و جهان به طور کلی دارد ، کمک کرده است.

هرچه این ایده توسط دانشمندان و متفکران بزرگی به طور یکسان کاوش شود ، درک بیشتری در مورد چقدر نقش ذهن در شکل دادن به زندگی و دنیای پیرامون ما دارد.

خوشحال باشید ، زیرا جهان همیشه در کنار ماست ! هرچه وقت بیشتر به یادگیری نحوه استفاده مؤثر از قانون جذب اختصاص دهید ، می توانید زندگی شما را کاملا دگرگون کند. هیچ محدودیتی وجود ندارد!

ذهن خود را باز کنید و از فراوانی طبیعی جهان لذت ببرید.

قانون جذب مثل قانون جاذبه زمین یک قانون ثابت در جهان است. با استفاده از قانون جذب می توانید به تمام اهداف و آرزوهایتان برسید، اما قبل از اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب تمام اهداف و آرزوهایتان را جذب کنید باید بدانید که قانون جذب چیست و چگونه ما را به اهداف و خواسته هایمان می رساند.

استفاده ار قانون جذب برای سلامتی
برای جذب سلامتی مهم ترین نکته این است که بیماری را یک حالت پایدار و تغییر ناپذیر نبینید و بدانید بیماری تان فقط یک هشدار گذار بوده است که شما بیشتر از قبل به نعمت سلامتی جسمانی تان توجه کنید.

هیچ تردیدی نیست که همه ما آرزوی داشتن سلامتی را داریم و دلمان می خواهد همواره سالم و شاداب باقی بمانیم.

اما مسئله اینجاست که نمی دانیم از چه راهی باید سلامتی خود را حفظ کنیم و از چه راهی باید اقدام کنیم.

وقتی بیمار شدیم و می خواهیم دوباره سلامتی خود را به دست آوریم, باید بدانیم وقتی بیمار هستیم, نباید به خود دروغ بگوییم و انکار کنیم که بیمار هستیم و در سلامت کامل به سر می بریم, بلکه باید روش درمان صحیح بیماری را پیدا کنیم, این روند مسیر نمی شود مگر با استفاده از نیروی خود درمانی, که در درون هر یک از ما قرار دارد.