کائنات چیست

ائنات kaeenat واژه ای که شاید تا کنون زیاد شنیده باشید. از کائتات کمک بگیرید… هر آنچه بیان کنید همان می شود زیرا کائنات آن را از شما می پذیرد! و بسیار جملات مشابه در خصوص کائنات شنیده اید در این بخش به طور کامل با کائنات، و هر آنچه مربوط به آن می شود آشنا می شوید.

با 15 دقیقه زمان برای مطالعه اینبخش به جذاب ترین موضوع جهان هستی پی ببرید.

کائنات چیست؟

یکی از موضوعات جالبی که همه ما با آن برخورد داشته ایم و ذهن ما را به خود مشغول کرده است موضوع کائنات است. در حالت کلی کاینات یعنی یک رخداد حاصل رخداد دیگری می باشد! به زبان ساده تر و یا به زبان عامیانه قانون کائنات را قانون علت و معلول نیز می گویند.

در واقع موضوع کاینات آنقدر از اهمیت بالایی برخوردار است که در تعالیم بزرگ ترین Religions of the world ادیان جهان مانند بودائیسم، هندوئیسم و تائوئیسم، با جزئیات به توضیح آن پرداخته شده است.

کائنات چیست؟ فلسفه کائنات و قانون جذب

قانون جذب چیست؟ از دروغ تا واقعیت!!

معنا و مفهوم قانون جذب را برای شما به طور کامل توضیح داده ایم و همینطور درست و واقعی بودن این قانون را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم. اما این بار قصد داریم تا نگاهی به معنا و مفهوم درست قانون کائنات انداخته و ببینیم چطور میتوان به کمک این قانون سرنوشت خود را تغییر دهیم؛ پس در ادامه با ما در جادوی باور مرجع رسمی قانون جذب و موفقیت همراه باشید.

کائنات چیست؟

از نسل های گذشته تاکنون و از افراد بزرگ و مشهور تا افراد ناشناس، همگی به این موضوع پی برده بودند که هر فردی هر کاری که انجام دهد پاسخش را در این دنیا دریافت می کند؛ این بدان معناست که آنان قانون کائنات را قبول داشته اند اما خودشان نمی دانستند.

قانون کائنات به چه معناست؟ برای آنکه قانون کائنات را بهتر درک کنید باید قانون کائنات را مانند بازی بومرنگ در نظر بگیرید، همانگونه که بومرنگ پس از پرتاب شدن دوباره به سمتتان برمیگردد نتایج و پاسخ اعمال و رفتارتان نیز در زندگی شما نمایان می شود.

کائنات چیست؟

همینطور کائنات را می توان در قانون سوم نیوتن نیز جستجو کرد. قانون سوم نیوتون می گوید: نیرو های موجود در طبیعت همواره به صورت دوگانه وجود دارند. در نظریه نیوتون اگر یکی از این دو نیرو را کنش (عمل) بنامیم نیروی دیگر واکنش (عکس العمل) نامیده می‌ شود.

همینطور نظریه اثر پروانه ای نیز قانون کائنات را تأیید می کند. این نظریه بیان می کند که تمام رخداد ها هرچند که کوچک باشند می توانند به نتایج پیش بینی نشده و وسیع تری در آینده منجر گردد. بنابراین، از نظر قانون کائنات، هر اندیشه، احساس، میل، انتخاب، عمل و عکس العملی که انجام دهیم اثری در آینده ما خواهد داشت.

به طور کلی یعنی ما هر جایگاهی که امروز در آن قرار داریم دقیقاً نتیجه افکار، احساسات، و تصمیم های گذشته ما است.

آیا قانون کائنات همان قانون جذب است؟

آیا Law of Attraction قانون جذب همان قانون کائنات است؟ کاینات چه تفاوتی با قانون جذب دارد؟ کائنات چه کسانی هستند؟ کاینات به معنای جهان هستی و قانون جذب به عنوان برترین و اصلی ترین راه ارتباطی با کائنات می باشد.

هر آنچه که در این دنیا وجود دارد بخشی از کاینات است آسمان ها، ستارگان، طبیعت و… همه بخشی از کائنات هستند اما قانون جذب و یا ارتعاش تنها راه ارتباطی ما با کائنات می باشد. کائنات نیروی ماوراء طبیعی است که زندگی ما را کنترل میکند.

آیا چیزی به نام خوش شانسی و بد شانسی در کائنات وجود دارد؟

برخی از موقعیت ها در زندگی به طور ذاتی می‌ توانند خوب (رضایت بخش و دلپذیر) یا بد (ناراحت کننده و زننده) به نظر برسند. شخصیت ما تعیین کننده تعریف کلمه خوش شانسی و یا بد شانسی است. تعریف ما از خوب و بد وابسته به خود ماست. در واقع، تعریف ما از این کلمات به اعتقادات ما و درک ما از زندگی و جهان هستی بستگی دارد. این تعاریف بسیار متغیر هستند. قصد داریم تا با ذکر چند مثال این مفهوم را برای شما ساده تر کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

به طور مثال یک زن از شوهرش که او را مورد آزار و اذیت قرار می داد طلاق گرفته و بیوه است. وقتی دوستان این زن از بیرون به این ماجرا نگاه می کنند با خود می گویند که چه سرنوشت بدی!

دست سرنوشت (کائنات) با او یار نبود. اما وقتی از نگاه آن زن طلاق گرفته و یا بیوه به این ماجرا نگاه کنیم متوجه می شویم که این زن از سرنوشت خود بسیار خوشحال و راضی است و معتقد است که سرنوشت و کائنات با او یار بوده است و او توانسته از همسر خود جدا شود و یک زندگی جدیدی را شروع کند. حالا شما فکر می کنید حق با چه کسی است؟ آیا این زن خوش شانس بوده است یا بد شاس؟

یا در مثالی دیگر مرد جوانی در حادثه ای با ماشین تصادف می کند و راننده جان خود را از دست می دهد. مرد جوان جان سالم به در می برد اما یکی از پا های خود را برای همیشه از دست می دهد. اطرافیانش ناراحت می شوند و می گویند سرنوشت با او بد کرده است. اما پس از این حادثه سهمگین، مرد جوان که خود را در یک قدمی مرگ می دید متحول می شود و جان سالم به در بردن خود از این حادثه را به عنوان شانس مجدد کائنات تلقی می کند و زندگی خود را برای کمک به دیگران وقف می کند تا امید را وارد زندگی آنان کند. نظر شما چیست؟ آیا این مرد خوش شانس بوده است یا بد شانس؟

اگر فکر میکنید خوش شناس هستید یا فکر می کنید بدشانس هستید در هر دو صورت حق با شماست. بدشانسی و خوش شاسی بستگی به نوع نگاه شما دارد، در عکس زیر می توانید به اهمیت دید افراد نسبت به یک موضوع پی ببرید. یک عدد از دو جهت مختلف توسط دو فرد متفاوت دیده می شود یکی از این افراد عدد را به شکل عدد ۹ می بیند و فرد دیگری آن عدد را به شکل عدد ۶ میبیند در حالی که هیچ یک از آنها دروغ نمی گویند و حق با هر دوی آنها است.