جملات تاکیدی مثبت چیست

استفاده از جملات تاکیدی یکی از تکنیک های بسیار قدرتمند در قانون جذب است. قدرت کلمات در قانون جذب بسیار زیاد است و برای این که ساده تر و راحت تر بتوانید بر ضمیر ناخودآگاه تان تاثیر بگذارید می توانید از جملات تاکیدی استفاده کنید. البته استفاده از جملات تاکیدی بستگی به خودتان دارد که در چه زمینه می خواهید از عبارات و جملات تاکیدی استفاده کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان در زمینه قانون جذب سوالات زیادی از من پرسیدند و اینکه نمی دانستند چطور از جملات و عبارات تاکیدی استفاده کنند در این مقاله سعی کردم شما را از صفر تا صد با جملات تاکیدی آشنا کنم به شما بگویم که اصلاً جملات‌تاکیدی چیست و چگونه می توانید از عبارات تاکیدی یا همان جملات تاکیدی برای رسیدن به خواسته و اهداف تان استفاده کنید.

قدرت کلمات بسیار زیاد است و در جهت رسیدن به اهداف و خواسته هایتان میتوانید از قدرت کلمات استفاده کنید. در ابتدا قصد دارم به شما بگویم که قدرت کلمات چیست و سپس بپردازیم به مبحث اصلی که همان جملات تاکیدی است و چه نقشی در زندگی ما ایجاد میکند و اینکه چطور میتوانیم بهترین عبارات و جملات تاکیدی را طراحی کنید.

قدرت جملات تاکیدی
جملات تاکیدی مثبت و عبارات تاکیدی
قدرت کلمات بسیار زیاد است. اگر بتوانید از کلمات در زندگی روزمره خود به درستی استفاده کنید مطمئن باشید می توانید جذب های زیادی داشته باشید. همانطور که می دانید ذهن نیمه هوشیار یا همان ضمیر ناخودآگاه تفاوت بین واقعیت و چیزی که واقعی نیست را نمیفهمد برای همین است که توصیه می کنیم اگر می خواهید چیزی را وارد ذهن نیمه هوشیار تان کنید یکی از تکنیک های قدرتمند استفاده از جملات تاکیدی در قانون جذب (Law of Attraction) است. پس کار اصلی جملات تاکیدی اثر گذاری بر ذهن نیمه هوشیار یا همان ضمیر ناخودآگاه است.

اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که قدرت جملات تاکیدی چقدر است؟ قدرت عبارات تاکیدی تاکیدی به خودتان بستگی دارد که در هنگام استفاده از جملات تاکیدی چقدر احساس تان خوب است. به این نکته توجه کنید که برای اینکه ببینید چقدر از گفتن عبارات تاکیدی نتیجه می گیرید به احساسات تان توجه کنید. هرچقدر احساساتتان بهتر باشد نشانه این است که در حال هم ارتعاش شدن با خواسته و هدف تان هستید.

گفتن و نوشتن جملات تاکیدی باعث می‌شود شما در مدار خواسته تان قرار بگیرید. پس برای اینکه بفهمیم قدرت جملات تاکیدی چقدر است باید به احساسات تان توجه کنید. کامل ببینید که هنگامی که عبارات تاکیدی را می گویید و یا می نویسید چقدر احساسات تان خوب میشود و سعی کنید احساسات تان را بهتر و بهتر کنید تا نتیجه مطلوب را که می‌خواهید بگیرید.

البته برای اینکه بتواند قدرت جملات تاکیدی را بیشتر کنید در این مقاله راه و روش هایی را به شما آموزش خواهیم داد که می توانید خیلی راحت تر و ساده تر قدرتمندترین جملات تاکیدی را خودتان طراحی کنید. یعنی هدف اصلی ما این است که شما را از صفر تا صد با جملات تاکیدی آشنا کنیم و به شما فرمول ساخت جملات تاکیدی را آموزش بدهیم. پس حالا که متوجه شده قدرت عبارات تاکیدی چقدر است همراه من باشید تا شما را به مباحث اصلی ساخت جملات تاکیدی آشنا کنیم.

پیشنهاد میکنیم مقاله قانون جذب چیست را مطالعه کنید
جملات تاکیدی چیست؟
جملات تاکیدی یا همان عبارات تاکیدی جمله و یا عبارتی هستند که شما با تکرار آنها و یا حتی نوشتن آنها در مسیر رسیدن به اهداف و خواسته های تان قرار می گیرید. همانطور که در مقالات قبل گفتیم برای اینکه شما به خواسته هدفتان برسید باید ارتعاش خواسته تان را به کائنات بفرستید و در مسیر خواسته هایتان قرار بگیرید تا به ساده ترین شکل ممکن به خواسته هایی که می خواهید برسید.

برای رسیدن به خواسته و اهدافتان راه و روش های زیادی وجود دارد اما یکی از قدرتمندترین روش ها در قانون جذب استفاده از جملات تاکیدی است. اما چرا بسیاری از افراد با تکرار و نوشتن عبارات تاکیدی نتیجه خاصی نمی گیرند؟

بسیاری از افراد با من تماس می‌گیرند و می‌گویند که چرا از عبارات تاکیدی نتیجه نمی گیریم. اگر مقالات قبل سایتمان را خوانده باشید به این نکته می‌رسید که اگر می خواهید از تمام تمرینات قانون جذب و حتی گفتن و نوشتن عبارات تاکیدی نتیجه بگیرید باید به احساسات تان توجه کنید. کامل بررسی کنید و ببینید که احساسات تان هنگام نوشتن و گفتن عبارات تاکیدی چقدر خوب بوده است. پس احساسات شاه کلید اصلی این است که شما کارتان را به درستی انجام می دهید یا نه.

خیلی از دوستان وقتی از جملات تاکیدی استفاده می کنند احساس بدی دارند همین احساس بد باعث می شود جملاتی که می نویسید و تکرار می کنید به واقعیت تبدیل شود. البته یکی از معیارهای استفاده از جملات تاکیدی ایجاد احساسات خوب در شما است.

یکی دیگر از معیارهای هنگام استفاده و گفتن جملات تاکیدی این است که از چه کلماتی استفاده میکنید. همان طور که می دانید قدرت کلمات بسیار زیاد است و باید در هر عبارات تاکیدی که می گویید سعی کنید کلمات کلیدی مثبت را تکرار کنید. البته در ادامه شما را به صورت کامل با طریقه ساخت جملات تاکیدی آشنا خواهیم کرد.

در کل اگر بخواهم به شما بگویم که جملات تاکیدی چیست؟، جملات تاکیدی جملات و عبارات کوتاهی هستند که با تکرار آن ها و یا حتی نوشتن آن ها می توانید بر زمین ناخودآگاهتان اثر بگذارید. به عبارت دیگر همانطور که می دانید هر چیزی را که ذهن نیمه هوشیار تا باور کند به آن میرسید. نوشتن و گفتن عبارات تاکیدی به مرور زمان باعث اثرگذاری و ذهن نیمه هوشیار تان می شود و باعث می شود عبارت هایی را که تکرار می کنید ذهن نیمه هوشیار تان بتواند باور کند.

طراحی و ساخت جملات تاکیدی مثبت
جملات تاکیدی مثبت
یکی از مهمترین نکات در ساخت و طراحی عبارات تاکیدی این است که حتماً از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. خیلی از افرادی که جملات‌تاکیدی برای خودشان طراحی می‌کنند به جای این که از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنند که کلمات و عباراتی استفاده می‌کنند که منفی هستند.

همان طور که گفتیم قدرت کلمات بسیار زیاد است برای همین است که اگر از عبارات منفی استفاده کنید ممکن است در ذهن نیمه هوشیار آن اثرات منفی بگذارد. پس در هنگام ساخت عبارات تاکیدی به این نکته توجه کنید که حتماً از از کلمات کلیدی مثبت استفاده کنید.به عنوان مثال:

به جای اینکه بگویید من بی پول نیستم بگویید که من ثروتمند هستم یا اینکه من پولدار هستم
به جای اینکه بگویید مشکلی در زندگی من نیست است بگویید که من ساده ترین زندگی را دارم
به جای اینکه بگویید من بیکار نیستم بگو که من کار پردرآمدی دارم.
و…

امیدوارم منظورم رو فهمیده باشید! منظور من این است که حتماً در کلماتی که در عبارات تاکیدی تا به کار می‌برید از کلمات و جملات مثبت استفاده کنید. جملات تاکیدی مثبت تاثیر گذاری بیشتری بر ذهن نیمه هوشیار تان می گذارد.

پس چه بهتر است هنگام استفاده از عبارات تاکیدی از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید و سعی کنید کلمات کلیدی مثبت را به کار ببرید.

https://www.janblaghy.ir/what-are-emphatic-sentences/