تابلو کائنات چیست ؟

تابلو کائنات یا تابلو آرزوها یکی از قوی ترین و قدرتمندترین تکنیک های قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها می باشد .

شما با تابلو کائنات می‌توانید تجسم کردن خواسته هایتان را بالا ببرید. به خاطر داشته باشید که هر اندازه این تصویر سازی دقیق تر باشد و جزئیات آن را واضح تر بیان کنید تاثیر بسیار بیشتری خواهد گذاشت.

شما با تابلو کائنات می‌توانید تصویر سازی ذهنی خودتان را واضح تر و قوی تر جلوه بدهید.

در واقع این ابزار تابلو کائنات باعث می شود فرکانس و ارتعاش ذهنی شما در جهت خواسته و هدفی که دارید بیشتر بشود .

این یعنی بر طبق قانون جذب، شما با استفاده از تابلو کائنات می توانید در مدار خواسته و هدفی که دارید قرار بگیرید و به آنها برسید.

ساخت تابلو کائنات
ساخت تابلو کائنات یا تابلو آرزوها کار سخت و پیچیده ای نیست و شما تنها در چند قدم ساده می توانید یک تابلو آرزوی خوب و جذاب بسازید .

آموزش ساخت تابلو کائنات به صورت کامل :
شما به راحتی می‌توانید در کمتر از یک ساعت یک تابلو کائنات برای تمام خواسته و اهدافی که دارید بسازید.

آرزو و خواسته هایتان را کامل مشخص کنید
اولین قدم برای ساخت تابلو کائنات این است که آرزو هایتان را مشخص کنید , هر آرزو و خواسته ای را که دارید با تمام جزئیات مشخص کنید .

آیا به دنبال پول و ثروت و یا شغل مورد نظر خود هستید؟

آیا می خواهید یک رابطه عالی با دوستان و یا همسرتان داشته باشید؟

آیا به دنبال خوشبختی و یک زندگی عالی هستید؟
و…

تنها واقعیت جهان این است که هیچ محدودیتی در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان وجود ندارد و شما می توانید به آن چیزی که میخواهید برسید .

شما هر چیزی را که میخواهید می توانید داشته باشید. تنها دلیلی که مانع رسیدن شما به خواسته به اهدافتان می شود ذهن شماست که جلوی رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان را می گیرد.

تابلو کائنات ای که شما می سازید می‌تواند در تمام زمینه ها و جنبه های زندگیتان باشد. شما می توانید یک تابلوی آرزو برای تمام خواسته ها و اهدافی که دارید بسازید . فقط قبل از ساختن تابلو کائنات خود حتما تمام خواسته ها و اهدافی را که دارید لیست کنید.

قدرت این را داشته باشید بزرگترین هدف و آرزویی را که دارید بنویسید. هر آرزو و هدفی که دارید را مو به مو با تمام جزئیات مشخص کنید، در جهان خودتان را تصور کنید که به تمام خواسته ها و آرزوهایی که دارید رسیده‌اید.

شما نباید هیچ محدودیتی را درون ذهنتان ایجاد کنید، باور کنید در جهانی که هستید سرشار از نعمت و فراوانی است و هر چیزی را که میخواهید می توانید در کوتاهترین زمان ممکن به آن برسید.

در هنگام نوشتن خواسته اهدافتان اصلا نترسید و اصلا به دنبال چیزهای کوچک , محدود و کم نباشید. اصلا به اینکه چطور به خواسته و هدفی که داریم میرسیم فکر نکنید. تنها وظیفه شما انتخاب خواسته و هدفی است که می خواهید آن را داشته باشید .

این را بدانید کائنات قدرت اینکه شما را به تمام خواسته به اهدافی که دارید می رسانند. خداوند کائنات و جهان را به گونه ای برنامه‌ریزی کرده است که قدرت رساندن تان به تمام خواسته هایتان را دارند .

بزرگترین آرزوی شما در برابر قدرت که کائنات دارد صفر مطلق است . پس اهدافتان را با جزئیات کامل مشخص کنید و مطمئن باشید که به آن چیزی که میخواهید می رسید.